زیبایی فونت فارسی را با فونت من ببینید . . . .
هرگز تســــــــــلیم نشـــــــــــوید!معجــــــــــــــزه ها هر روز رخ میدهنـد شـــــــــــاید فردا روز شــــــما باشـــــــــد(مدیریت یادگـــــــــــــــاری ازمــــــــــــــن )
کیا یادشونه(سری ششم)

کیا یادشونه(سری ششم)

 



نظرات شما عزیزان:

samaneh
ساعت15:19---7 آذر 1393
وااااااااااااای من عاشق اون پفک ها بودم
خیلیم کاست رو با مداد باز کردم و خراب کردم
چه روزایی بود
دستت طلا که اون روزا رو یادمون میاری مصی جونم
دلم برا بچه های جک خیلیییییییییییییییییی تنگیده
پاسخ:منم همینطور سمانه جون...............دعا کن کنکورمو خوب بدم تا بازم براتون مطالب خوب خوب بذارم


killjoy
ساعت17:16---21 تير 1393
man in ashimashi ro kheily dost dashtm
yadesh bekheeiiiirr
y jamani zayeze midad
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخ......من یه بار یه سوت ازش جایزه گرفتم:)


pouya
ساعت1:42---17 تير 1393
واقعا که!
خیلی پست مفتضحی بود..
من که اصلا خوشم نیومد!
اخه برو پرسپولیسو مسخره کن!!!!!
.
.

پاسخ:ادم باید حقایقو بپذیره!!!!!!!!!!!!!خخخخخخخخخخخ


saeedsingle
ساعت16:47---16 تير 1393
بابا دمت جیـــــــــــــــــز

پاسخ:ما اینیم دیگه...............


amir zand
ساعت16:42---16 تير 1393
masome jone amir ax esteghlalo vasam befrest
پاسخ:خخخخخخخخ.........هر وقت دلت تنگ شد براش بیا وبم نگاش کن:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 16 تير 1393برچسب:, ] [ 16:14 ] [ ⋆مصی⋆ ] [ ]